Qaytarılma

Gallery image

Qaytarılma

“İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanuna əsaslanaraq sizə uyğun olmayan məhsulu geri qaytara bilərsiniz. Məhsul satış ofisinə gətirilir, məhsula baxış keçirdikdən sonra, əgər məhsul “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanunda göstərilmiş qanunlara uyğundursa geri qaytarılır.

Məhsulu "qaytarılma" üçün gətirdikdə satış zamanı verilən qəbzi (verilməyibsə əgər zəmanət talonunu) məhsul ilə birgə gətirməlisiniz. Əks halda məhsulun qaytarılması prosesi baş tutmaycaqdır.

Məhsulu qaytararkən alıcının vəzifəsi:

  1. Məhsul mütləq qutusu ilə (satıcı tərəfindən necə təhvil verilibsə elə) gətirilməlidir.
  2. Məhsulda alıcı tərəfindən heç bir fiziki qüsur olmamalıdır.
  3. Məhsulun çeki (verilməyibsə zəmanət talonu) mütləq olmalıdır.
  4. Məhsul, alınan məhsul (seriyası ilə yoxlanılacaq) ilə eyni olmalıdır.

    Məhsulu qaytararkən satıcının vəzifəsi:

    1. Məhsulu tam qaydada yoxlamalıdır
    2. Məhsulda hər hansısa bir qayda pozuntusu olub olmaması haqda alıcını məlumatlandırmalıdır.

    Göstərilən qaydalar uğurla yerinə yetirilibsə məhsul geri qaytarılır.
    Məhsulun məbləği alıcıya aşağıdakı kimi geri qaytarılır:

    1. Nağd ödəniş ilə alınıbsa məbləğ dərhal geri qaytarılır.
    2. Nağdsız ödəniş ilə alınıbsa 1-3 gün ərzində (ödəniş növündən asılı olaraq) geri qaytarılır.
    3. Taksit ödənişi ilə alınıbsa təşkilatçı banka bu haqqda məlumat verilir
       



    Endirimlər Menu 0 0 AZN
    Top